הרווח בין המחשבות

המושג הרווח בין המחשבות מגיע מעולם הרוח ,הוא מדבר על מי אנחנו באמת. האני הנמצא מתחת למחשבות הרגשות והגוף הפיסי, אותו קסם שקט, נינוח ונעים. אותם דפים לבנים בגוף הסרט של חיינו.

החלל בו אנחנו נמצאים מאפשר לנו מרחבים של שקט, מנוחה ורגיעה הוא משפיע על היכולת שלנו לחוות את הרגעים הללו.

הכניסה לבית, המפרידה בין החוץ לפנים, משאירה את יום העבודה מאחורינו ומזמינה אותנו להיכנס למרחב הבטוח שלנו.

כניסה נעימה, מבט לנוף, מקום להניח את המפתח התיק והמעיל, לעצור לרגע, כל אלו ינעימו עבורנו את המעבר.

הפרטים הפיזים הקטנים הללו עושים את כל ההבדל בתחושות וברגשות הכל כך חשובים.

כמו שמחשבות הן בחירה, אנחנו יכולים לבחור בין מחשבות חיוביות לשליליות. כך בתכנון הבית אפשרי לבחור מה נרצה להדגיש ומה פחות. האם חשוב הנוף, ואיזה נוף אנחנו בוחרים – מרחבים מהחלון או אלמנט מרשים ומרגיע כמו אח, פסל או ציור, אוסף מעניין של פריטים או וילון מרהיב. כך גם הבחירה היכן יאוחסנו מסמכים, איפה יהיו מרחבי העבודה והתעסוקה שמזכירים לנו בכל רגע נתון באילו משימות עלינו לטפל . אז מהו הבית שלנו? איך מגדירים את אותו חלל , מרחב הנמצא בין הקירות והחפצים שלנו. בו נוצר הקסם, האווירה, המקום. שם זורמים החיים בין מכלול האלמנטים שצורפו להם יחדיו – בשבילנו !

המושג הרווח בין המחשבות מגיע מעולם הרוח ,הוא מדבר על מי אנחנו באמת. האני הנמצא מתחת למחשבות הרגשות והגוף הפיסי, אותו קסם שקט, נינוח ונעים. אותם דפים לבנים בגוף הסרט של חיינו. החלל בו אנחנו נמצאים מאפשר לנו מרחבים של שקט, מנוחה ורגיעה הוא משפיע על היכולת שלנו לחוות את הרגעים הללו. הכניסה לבית, המפרידה בין החוץ לפנים, משאירה את יום העבודה מאחורינו ומזמינה אותנו להיכנס למרחב הבטוח שלנו. כניסה נעימה, מבט לנוף, מקום להניח את המפתח התיק והמעיל, לעצור לרגע, כל אלו ינעימו עבורנו את המעבר. הפרטים הפיזים הקטנים הללו עושים את כל ההבדל בתחושות וברגשות הכל כך חשובים. כמו שמחשבות הן בחירה, אנחנו יכולים לבחור בין מחשבות חיוביות לשליליות. כך בתכנון הבית אפשרי לבחור מה נרצה להדגיש ומה פחות. האם חשוב הנוף, ואיזה נוף אנחנו בוחרים – מרחבים מהחלון או אלמנט מרשים ומרגיע כמו אח, פסל או ציור, אוסף מעניין של פריטים או וילון מרהיב. כך גם הבחירה היכן יאוחסנו מסמכים, איפה יהיו מרחבי העבודה והתעסוקה שמזכירים לנו בכל רגע נתון באילו משימות עלינו לטפל . אז מהו הבית שלנו? איך מגדירים את אותו חלל , מרחב הנמצא בין הקירות והחפצים שלנו. בו נוצר הקסם, האווירה, המקום. שם זורמים החיים בין מכלול האלמנטים שצורפו להם יחדיו – בשבילנו !

עדיין אין תגובות

תגובות נעולות