הצורך בחופשה

 

הצורך בחופשה הוא ידוע…חופשה ממתחים , מהעבודה מהשגרה. הגוף והנפש מבקשים מנוח.
לאחדים מהלחץ לאחרים מהשעמום ולמי ששפר גורלו ויוצא לחופשה כי הוא פשוט יכול להרשות לעצמו. חופשה אידאלית משלבת בין הפנטזיה שהיא חוויה חושית של טעמים ריחות ומראות פינוק לגופינו ונפשינו לצד הרפיה , מנוחה ,ניתוק הפסקה. החופשה המושלמת מאפשרת את שניהם במקביל. כמו כניסה לחלום ,מקום בו הכל נעים ריחני טעים ומפנק. אנחנו שוכחים לרגע מה היה ומה יהיה ואנחנו נוכחים לגמרי ברגע בחלום!  המחשבות יכולות להיות מאד מתוקות ומענגות. הפנטזיה מרחיקה גבולות והכל אפשרי כיד הדמיון. 
זה המקום ללכת רחוק עם החלום.
כאדריכלית זכיתי בהזדמנות לייצר חוויה חושית, חושנית ומענגת שגורמת לנו להיות נוכחים ,חיים ,מתחזקים מעצם היותנו אנשים בעלי יכולת לחוות עונג ולייצר חוייה …
כי בסוף  חוויה זה הכל !

הצורך בחופשה הוא ידוע…חופשה ממתחים , מהעבודה מהשגרה. הגוף והנפש מבקשים מנוח. לאחדים מהלחץ לאחרים מהשעמום ולמי ששפר גורלו ויוצא לחופשה כי הוא פשוט יכול להרשות לעצמו. חופשה אידאלית משלבת בין הפנטזיה שהיא חוויה חושית של טעמים ריחות ומראות פינוק לגופינו ונפשינו לצד הרפיה , מנוחה ,ניתוק הפסקה. החופשה המושלמת מאפשרת את שניהם במקביל. כמו כניסה לחלום ,מקום בו הכל נעים ריחני טעים ומפנק. אנחנו שוכחים לרגע מה היה ומה יהיה ואנחנו נוכחים לגמרי ברגע בחלום!  המחשבות יכולות להיות מאד מתוקות ומענגות. הפנטזיה מרחיקה גבולות והכל אפשרי כיד הדמיון.  זה המקום ללכת רחוק עם החלום. כאדריכלית זכיתי בהזדמנות לייצר חוויה חושית, חושנית ומענגת שגורמת לנו להיות נוכחים ,חיים ,מתחזקים מעצם היותנו אנשים בעלי יכולת לחוות עונג ולייצר חוייה … כי בסוף  חוויה זה הכל !

עדיין אין תגובות

השאר/י תגובה